Суббота, 28.12.2024, 12:04
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | На допомогу вчителю | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Календар новин
«  Декабрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 203
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Красноставська ЗОШ І-ІІІ ступенів
ХТО НЕ ЙДЕ ВПЕРЕД, ТОЙ ІДЕ НАЗАД: СТОЯЧИ НА МІСЦІ, РУХАТИСЬ НЕМОЖЛИВО


Пам’ятка для вчителів

Методика контактної взаємодії Л. Філонової

 Методика передбачає 6 стадій у контактуванні, у процесі яких закономірно розвиваються позитивні відносини між контактерами:

1. Змінюється напруження, тривога і непевність батьків у відносинах з класним керівником за допомогою акцентування уваги на позитивному з того, що відомо вчителю про родину і її членів з попередньо зібраної інформації. При чому на цій стадії вчитель виконує роль слухача.

2. Дотримання сказаного вище: батьки починають виговорюватися, вчитель, як і раніше – слухач. Батьки починають просити поради.

3. Класний керівник переключає увагу батьків на підвищення вимог як до себе, так і до кожного члена родини.

4. Вчитель переходить до дій обговорення вже окремих негативних властивостей особистості, несприятливих супровідних обставин.

5. Довіра завойована і це слугує початком до взаємодії.

6. Ведеться виховна робота з боку класного керівника

 

Рекомендації педагогам

 

1.  Посміхайтеся – улюблений вчитель той, що посміхається, наділений почуттям гумору.

2. Створіть психологічний клімат, за якого діти не бояться висловити помилкову думку, знаючи, що то – пошук істини.

3. Намагайтеся за будь-якої можливості використати завдання для формування особистості учня. Спрямуйте його інтерес до самого себе, на поліпшення результатів навчання.

4. Використовуйте примус лише тоді, коли всі інші засоби виявляються марними і особливо турбуйтеся, щоб ваші владні дії не розцінювалися як посягання на свободу особи, постійно підвищуйте у керівних діях коефіцієнт людяності.

5. Керуйтеся принципом: „Якомога більше вимогливості до людини і якомога більше поваги до неї”. Знайте, що легше сприймаються вимоги, висловлені у ввічливій формі, вимоги-прохання, вимоги-поради.

6. Навчіть учнів звертатися до довідкових матеріалів і працювати з ними, пояснивши, що це допомагатиме їм у навчанні.

7. Хай учень побачить ваше поважне ставлення до його найпершого у житті відкриття. Переконайте його, що помилки під час творчого пошуку неминучі, отже, не слід їх боятися.

8.  Створіть на уроці умови для виконання завдання різними шляхами.

9.  Не будьте формалістами – відступайте від свого плану, якщо змінюється ситуація в класі.

10. Реалізація тези: „Легко вивчати цей предмет” залежить тільки від вас.

Бесплатный конструктор сайтов - uCoz Copyright MyCorp © 2024